Przedstawiamy działania Zarządu zrealizowane w terminie 20.10.2018 r – 08.06.2019 r.

  1. Remont budynków (źródełko, stycznikownia, wc, kiosk)
  2. Remont poddasza w Domu Działkowca w związku z utworzeniem tam archiwum
  3. Remont dwóch pomieszczeń Domu Działkowca
  4. Zakup nowego wyposażenia biura i kasy
  5. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w Domu Działkowca oraz
    w kiosku
  6. Wykonanie nowego podłącza wodnego oraz kanalizacyjnego do kiosku
  7. Wykonanie nowej studzienki z zaworami wodnymi do zbiorników wodnych
  8. Wykonanie nowego bezpośredniego podłączenia wody sieci z Alwerni
  9. Wymiana dwóch głównych zasuw wodnych przy zbiornikach wodnych
  10. Częściowe zasypanie kamieniem dziur w alejkach na terenie ogrodu
  11. Wymiana rur betonowych od odwodnienia zarośniętych korzeniami żywopłotu posadzonego na rurach odwadniających
  12. Wywóz płyt betonowych
  13. Budowa kompostowników
  14. Obsadzenie śmietników oraz kompostowników tujami
  15. Obłożenie agrowłókniną zbiorników wodnych
  16. Ogrodzenie siatką pompy
  17. Remont świetlicy, przerobienie instalacji elektrycznej i nagłaśniającej
  18. Organizacja Dnia Dziecka

    Zarząd ROD “Brodła”
Bieżące działania Zarządu