Przedstawiamy działania Zarządu zrealizowane w terminie 20.10.2018 r – 08.06.2019 r.
- Remont budynków (źródełko, stycznikownia, wc, kiosk)
- Remont poddasza w Domu Działkowca w związku z utworzeniem tam archiwum
- Remont dwóch pomieszczeń Domu Działkowca
- Zakup nowego wyposażenia biura i kasy
- Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w Domu Działkowca oraz
w kiosku - Wykonanie nowego podłącza wodnego oraz kanalizacyjnego do kiosku
- Wykonanie nowej studzienki z zaworami wodnymi do zbiorników wodnych
- Wykonanie nowego bezpośredniego podłączenia wody sieci z Alwerni
- Wymiana dwóch głównych zasuw wodnych przy zbiornikach wodnych
- Częściowe zasypanie kamieniem dziur w alejkach na terenie ogrodu
- Wymiana rur betonowych od odwodnienia zarośniętych korzeniami żywopłotu posadzonego na rurach odwadniających
- Wywóz płyt betonowych
- Budowa kompostowników
- Obsadzenie śmietników oraz kompostowników tujami
- Obłożenie agrowłókniną zbiorników wodnych
- Ogrodzenie siatką pompy
- Remont świetlicy, przerobienie instalacji elektrycznej i nagłaśniającej
- Organizacja Dnia Dziecka
Zarząd ROD “Brodła”
Bieżące działania Zarządu